Halloweenfest

Antal tilmeldte: 47/50 Pris: 100 DKK Lokation:
Margrethelund 3
2765 Smørum
Dato:
02-11-2024 17:00 - 22:00
Sidste frist for tilmelding:
13-10-2024

🎃 Velkommen til årets (u)hyggeligste Halloweenfest!

🎃 Kom og vær med til en skræmmende sjov aften for børn og unge! Vi har planlagt en aften fyldt med uhygge, sjov og spænding!

📅 Dato: Lørdag d. 2. november ⏰ Tid: Start kl. 17.00 📍

Sted: Rytterstuen Aftenen starter med en fælles buffet, hvor alle deltagere medbringer en ret.

Vær kreativ og lav en ret, der både smager godt og ser uhyggelig ud – tænk på blodige pølsefingre, edderkoppemuffins eller zombieøjne!

Efter vi har fyldt os med skummel mad, skal vi ud på et spændende NATTELØB! 👉 Der er to muligheder: • "Light" hold – for dem, der gerne vil have en mildere tur. • “All in" hold – for de modigste, der tør opleve fuld gas på gys og skræk! 👻 Forældrenes ansvar at bedømme, hvad deres børn kan tåle – det skal være sjovt for alle!

🎃Kostumekonkurrence: Gå all in med dit uhyggeligste kostume! Der vil være præmier for bedste udklædning i flere kategorier – så sørg for at klæde jer ud og vise, hvad I kan! (Ikke obligatorisk)

💰 Pris: - Medlemmer af klubben: 60 kr. - Ikke-medlemmer: 100 kr. (Kan først tilmeldes efter d. 1. Oktober)

Vi glæder os til at se jer til en aften fyldt med gys, grin og Halloween-hygge!

🕸️ Kom, hvis du tør!

Ekstra information

Natteløb
Må billeder anvendes på Instagram/facebook/hjemmesiden ?

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 100 DKK